Kas ir Smart-ID

Smart-ID ir Tava elektroniskā "pase". Smart-ID kvalificētā versija (pilnas piekļuves konts) ļauj vienkārši, droši un ātri Smart-ID lietotājam identificēt sevi tiešsaistē, reģistrēties e-pakalpojumu saņemšanai un parakstīt dokumentus.

Tavi ieguvumi, izmantojot Smart-ID kvalificēto versiju pie LMT

Ar Smart-ID Tu vari jebkuru darbību LMT vietnēs veikt attālināti, bet mēs – identificēt Tevi kā mūsu klientu, lai droši apkalpotu Tevi.

  • Ar Smart-ID ikviens var autorizēties vietnē Mans LMT, elektroniski parakstīt līgumus, administrēt LMT pakalpojumus un veikt citas pašapkalpošanās darbības.
  • Lai taupītu Tavu laiku, nodrošinām ātrāku pieeju sarunai ar klientu konsultantu un plašāku iespējamo darbību klāstu, zvanot pa informatīvo tālruni 80768076.
  • Ar Smart-ID varēsi parakstīt līgumus LMT e-veikalā, lai ērti varētu iegādāties iekārtas un pieslēgt pakalpojumus.
Kā sākt lietot Smart-ID

Lejupielādē Smart-ID lietotni savā viedtālrunī vai planšetē.

App Store Google Play Huawei App Gallery

Lai sāktu izmantot lietotni, vajadzēs autentificēties.

Kā autentificēties Smart-ID lietotnē

Lai iegūtu Smart-ID un sāktu to lietot, būs nepieciešams apmeklēt bankas filiāli (Swedbank, SEB banka vai Luminor). Dodoties uz banku, ņem līdzi savu mobilo tālruni un identifikācijas dokumentus un palūdz bankas darbinieku palīdzību Smart-ID konta izveidē.

Ja neesi minēto banku klients vai neizmanto nevienas bankas pakalpojums, vajadzēs aktivizēt e-parakstu, lai iegūtu Smart-ID. Vairāk, kā to izdarīt, lasi ŠEIT.

Smart-ID versijas

Smart-ID Basic

Smart-ID Basic jeb ierobežotas piekļuves kontu var izmantot tikai internetbankas operāciju veikšanai.

Smart-ID

Smart-ID kvalificētā versija jeb pilnas piekļuves konts ļaus izmantot visas Smart-ID priekšrocības –  Tu varēsi gan piekļūt saviem bankas kontiem, gan izmantot to visos e-pakalpojumos, kuros ir integrēts Smart-ID risinājums, gan elektroniski parakstīt līgumus. Iesakām izmantot šo kontu, lai baudītu plašākas iespējas!

Kā atšķirt Smart-ID versijas

Atver Smart-ID lietotni savā telefonā un paskaties, kāda ir fona krāsa. Smart-ID Basic tā būs zaļa, savukārt Smart-ID kvalificētajai versijai jeb pilnas piekļuves kontam ir balta fona krāsa.

Kā nomainīt savu Smart-ID Basic uz Smart-ID kvalificēto versiju

Ja šobrīd izmanto ierobežotas piekļuves Smart-ID, aicinām pāriet uz pilnas piekļuves Smart-ID kontu, lai piekļūtu visiem e-pakalpojumiem un varētu parakstīt dokumentus ar drošu elektronisko parakstu.

Kas nepieciešams, lai pieslēgtu Smart-ID kvalificēto versiju
  • Tev būs jāreģistrē Smart-ID pilnas piekļuves konts ar biometrisko identifikāciju.
  • Tev jābūt aktīvam Smart-ID kontam vai arī jābūt pieejai kontaktinformācijai, kas ievadīta, reģistrējot Smart-ID (tālruņa numurs, e-pasta adrese).
  • Smart-ID lietotnes versija 19 vai jaunāka.
  • Pase vai ID karte. Biometriskajai pasei un ID kartei ir šāds simbols: step-two-image-2
  • Ierīcei ir jāatbalsta NFC tehnoloģija.
    Ja Tava ierīce neatbalsta NFC vai nedarbojas kamera, tad Smart-ID lietotne nepiedāvās izmantot biometrisko metodi.

Android ierīcēm jābūt Android 5 vai jaunākai operētājsistēmas versijai. iOS ierīcēm – iOS 13 vai jaunākai operētājsistēmas versijai (sākot no iPhone 7, iPod Touch 5. paaudze, iPad 2, visi iPad Mini).

Vairāk par Smart-ID var uzzināt ŠEIT.