Smart-ID ir Tava elektroniskā "pase". Smart-ID kvalificētā versija (pilnas piekļuves konts) ļauj vienkārši, droši un ātri Smart-ID lietotājam identificēt sevi tiešsaistē, reģistrēties e-pakalpojumu saņemšanai un parakstīt dokumentus.
Ar Smart-ID Tu vari jebkuru darbību LMT vietnēs veikt attālināti, bet mēs – identificēt Tevi kā mūsu klientu, lai droši apkalpotu Tevi.
Lejupielādē Smart-ID lietotni savā viedtālrunī vai planšetē.
Lai sāktu izmantot lietotni, vajadzēs autentificēties.
Lai iegūtu Smart-ID un sāktu to lietot, būs nepieciešams apmeklēt bankas filiāli (Swedbank, SEB banka vai Luminor). Dodoties uz banku, ņem līdzi savu mobilo tālruni un identifikācijas dokumentus un palūdz bankas darbinieku palīdzību Smart-ID konta izveidē.
Ja neesi minēto banku klients vai neizmanto nevienas bankas pakalpojums, vajadzēs aktivizēt e-parakstu, lai iegūtu Smart-ID. Vairāk, kā to izdarīt, lasi ŠEIT.
Smart-ID Basic
Smart-ID Basic jeb ierobežotas piekļuves kontu var izmantot tikai internetbankas operāciju veikšanai.
Smart-ID
Smart-ID kvalificētā versija jeb pilnas piekļuves konts ļaus izmantot visas Smart-ID priekšrocības – Tu varēsi gan piekļūt saviem bankas kontiem, gan izmantot to visos e-pakalpojumos, kuros ir integrēts Smart-ID risinājums, gan elektroniski parakstīt līgumus. Iesakām izmantot šo kontu, lai baudītu plašākas iespējas!
Atver Smart-ID lietotni savā telefonā un paskaties, kāda ir fona krāsa. Smart-ID Basic tā būs zaļa, savukārt Smart-ID kvalificētajai versijai jeb pilnas piekļuves kontam ir balta fona krāsa.
Ja šobrīd izmanto ierobežotas piekļuves Smart-ID, aicinām pāriet uz pilnas piekļuves Smart-ID kontu, lai piekļūtu visiem e-pakalpojumiem un varētu parakstīt dokumentus ar drošu elektronisko parakstu.
Vairāk par Smart-ID var uzzināt ŠEIT.